برای رفع استراحت از نوشتن !

این فال ماله چند ماه پیش یعنی بهمنه که با بچه ها رفته بودیم شیراز :  

 

 

 

 اینم یه عکس دیگست از روستای ابیانه که روز ۱ فروردین من و خونواده خالم رفته بودیم ابیانه و کاشان و قمصر و طبیعت و ... 

کلی جای دوستای خوب خودم به غیر از حسودان تنگ نظر و عنودان بد گهر خالی بود. 

 

 

یکی از بدیهای ابیانه مردم یکمی بد خلق اونجا بود ولی واقعا با ده سال پیش که من رفته بودم فرق کرده بود و البته از صدقه های یونسکو سنگفرش شده بود و به روستا رسیده بودن.اینم عکس من :   

 

اگه عکس من واضح نیست با کیفیت بالاتر اونو از اینجا بگیرید و عکس پارچه رو از اینجا

 

 

پی نوشت : در مورد عکس اول یادم رفت بگم اگه کسی خبر داره دعای چهل کلید چه کوفتیه به من خبر بده ! در مورد عکس دوم معلوم نیست پیگرد قانونی قضیش چیه مثلا ممکنه توریست در به در رو زندان کنن چون پارچه رو به فارسی نوشتن نه انگلیسی و تا یارو بیاد ثابت کنه توریسته یا چلاق شده یا کور و کچل و در مورد عکس سوم هیچ توضیحی نیست بالاخره باید یه روز قیافمو رو می کردم دیگه و در مورد نوروز اینکه سنت قشنگیه فقط خداییش دوباره امسال لباسای نوی خودتونو نپوشینو دوباره یه هفته برا هم قیافه بگیرین.توضیح اینکه توی عکس مذکور من فقط شلوار لی خریدم که برای جلوگیری از این عمل نا به هنگام از یه هفته قبل عید پوشیدمش البته یه ماه قبل گرفته بودم ولی حالشو نداشتم برم از خیاطی بگیرم ! قابل توجه دوستان که این شلوار رو به این خاطر گرفتم که دو تای قبلی پاره شدن حتی ۶۰ تا دختر همکلاسی هم میتونن شاهد این قضیه باشن ، البته نباشن هم پدرم با مشاهده صحنه جر خوردن لباس قبلی پول برای لباس یا کفش جدید میده.این نیازی به اثبات نداره!!!! 

خودمونیم عجب پی نوشت طولانی شد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد