دانشجو

من اهل این نیستم که توی مناسبت های مختلف چیزی بنویسم یا تبریک بگم یا چیز دیگه ای فقط از اینکه دانشجو هستم افتخار میکنم چون خیلی چیزا فهمیدم و اینکه چطور میشه بهتر فکر کرد.دوران دانشجویی اوج نیاز فرد به فکر کردنه و اوج یادگیری شاید بیشتر اجتماعی و فرهنگی تا درسی نه به خاطر اینکه من درسیشو خیلی تلاش نکردم فقط چون چیزای دیگه ای غیر از درس هم هستن که میتونن خیلی توی زندگی مهم باشن. 

ننگ بر هر کسی که به هر عنوانی به دانشجو توهین میکنه یا اونو حتی به شوخی کارگر خطاب میکنه نه به خاطر اینکه کارگری ارزشی نداره فقط به خاطر اینکه دانشجو ارزشی داره که هیچ چیز نداره.چقدر بده که نمیشه همه توهین ها رو جواب داد.سالها باید وقت صرف بشه تا بعضی از آدما جایگاه افراد مختلف رو به مسخره نگیرن. 

 

پی نوشت : از الناز عزیزم که همیشه به اینجا سر میزنه ممنونم.حتما شفاهی هم بهت میگم فقط الان یکم سرم شلوغه همینجا میگم همیشه به فکرت هستم و لطفهایی که بهم کردی.همینطور از بقیه هم ممنونم که میان و به من سر میزنن حتی اگه نظری نمیدن !

نظرات 1 + ارسال نظر
الناز چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ق.ظ


روز دانشجو را به تو تبریک نمی گویم. تو را به این روز تبریک می گویم. که این روز بی تو، و بی حس "آرمان خواهی" و "ایمانت به حق طلبی"، وجودی بی معناست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد