شب امتحان

اخیرا شبهای امتحان استرس دارم.تقریبا باید شبهای امتحان معجزه کنم ! بیداری شب امتحان خیلی جالبه تو نشستی و هیچی نمیفهمی و شب به روز تبدیل میشه و تو همچنان نفهم باقی میمونی البته این شامل کسایی مثل منه که شب امتحان تازه از محدوده امتحان سوال میکنن. 

به هر حال همچنان معتقدم میشه ریاضی ، فیزیک و همه درسها رو حفظ کرد ! باز هم حفظ توی ریاضی ترم قبل به دادم رسید ! این ترم هم خدا بزرگه !!  

دارم شیوه جدیدی برای درس خوندن امتحان میکنم.درس خوندن با حوصله خیلی باحاله.یه کامپیوتر بزار جلوی خودت بشین باش ور برو بعد 15 دقیقه درس بخون بعد دوباره بشین با کامپیوتر ور برو.یه صبح تا شب.کلی آدم یاد میگیره بعد کلی هم کیف میده درس خوندن.

ولش کن دانشگاهو.بچسب به اینکه بعضیا میخوان توی زندگی دهن خودشونو سرویس کنن.بعضیا برای اون دنیا من برای هیچی.بعضی وقتا احساس میکنم دارم کاری میکنم که فرداش انگار از روی خرده شیشه رد بشم.چرا باید برای خودم دردسر درست کنم؟ روابط جدید ، قطع کردن قبلیا استرس توی خونه ، غصه خوردن بقیه.بابا یارو داره میگه ولم کن خودم میفهمم ولی زجر میکشم چرا داره خودشو فنا میده.به خاطر چی آخه؟ به خاطر کی؟ چرا نمیتونم بی تفاوت باشم؟؟؟ چرا؟ تا حالا فکر کردیم که بقیه افراد حرفشون قابل فکر کردنه؟ وقتی یه ملتی به آدم میگن اشتباه میکنی اونوقت باید حداقل در موردش فکر کرد.بابا یه خورده فکر کن.آخه چقدر ما آدما مرغهامون یه پا داره؟؟ اونوقت آدم به خاطر اون خودشو ضایع میکنه.یکی نیست بگه بابا بتمرگ سر جات. 

توی خیابون که میرم انگار همه دارن بیهودگی میکنن.چقدر کلیشه ای شده همه چیز.به دور و برت نگاه کن ببین وقت ملت داره صرف چی میشه.صرف کی میشه.نصف بیشتر وقتمونو داریم صرف کارهای بیهوده میکنیم.مثل اون یارو حراست دانشگاه که 24 ساعت جلوی خوابگاه دخترا نشسته تا هیچ پسری وارد خوابگاه دخترا بشه یا شایدم حفظ امنیت بکنه ! یا مثلا هزار تا حرف میزنیم تا حقانیتمون ثابت بشه.حالا یه خورده در مورد خودت نگو.چقدر کلاس میزارین آخه بابا.یه رحمی مروتی.مثل یه نفر که توی دانشگاه میگفت من از اول راهنمایی آزمایشهای شیمی رو کار میکردم.آخه عزیزم حالا من باید برات چیکار کنم.البته خداییش نمیشه کسی رو ملامت کرد.یه روز برو توی داروخونه بشین ببین از 10 تا نسخه چند تاش نسخه اعصابه.تازه خیلیا دوست ندارن قرص اعصاب بخورن !! یعنی نصف ملت میدونن دارن از این خراب شده روانی میشن نصف بقیه هم یا خودشونو میزنن به اون راه یا قبول نمیکنن.ای بابا !! البته شاید خودستایی به بیماری روانی ربطی نداشته باشه؟ چرا وقتی میدونیم طرفمون داره خالی میبنده بازم خوشمون میاد؟ چقدر بعضی از آدما خوششون میاد از دروغ.از اینکه بهش بگی من تا حالا کسی رو به زیبایی تو ندیدم ! یا کسی توی دنیا به خوبی تو وجود نداره !  اینا دروغ نیست فقط بعضی وقتا آدم نظرش عوض میشه...!  

 

شاید پی نوشت : نیاز به یه کفش چسب دار دارم.کسی کفش سفید چسبی یا بدون بند سراغ داره که بیشتر از 25 هزار تومن نباشه و خوشگل باشه مارک هم باشه؟؟؟!!! فقط نگین اصفهانیه ! از نظر مالی کفگیرم خورده ته دیگ ! تا یکشنبه صبر میکنم بعدش خودم اقدام اساسی صورت میدم !

نظرات 3 + ارسال نظر
پردیس شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://.garvatar.com

عالی است آقا پویان در واقع اصلا نمیدونستم از این جور ادما هستی.ببینم نفس با من دوست نمیشی؟

سلام.ایمیلی اینجا نیست.شما رو میشناسم ؟

پردیس شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

عالیست .بامن دوست میشی پویان جون؟

پردیس شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://.garvatar.com

سلام پویان جون اگر اینهارو خودت نوشتی که عالی است میدونم که تو خودت دوست دختر داری حالا منم یکیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد